PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | 12 | nr 824 Problemy teorii i praktyki marketingu | 9--19
Tytuł artykułu

Marketingowa sprawność przedsiębiorstwa

Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Efficiency of an Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono koncepcję efektywnego marketingu,który ma służyć podniesieniu sprawności przedsiębiorstwa. Omówiono warunki sprawnego działania przedsiębiorstwa, sposób reakcji na wyzwania konkurencyjnego otoczenia. Nowa koncepcja marketingu opiera się na tym, by wszystkie decyzje oparte były na informacji o kliencie i konkurencie oraz o własnej koncepcji wartości.
EN
The article presents basic problems concerning the marketing effectiveness of an enterprise. Special emphasis is given to the necessity of integrating the strategic and tactical aspects of undertaken actions. The methods of efficient enterprise activity on the market are also described. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Baker M.J.: Marketing: Theory and Practice. Wyd. I. New York: Macmilan Publishing Company 1976.
  • Baker M.J.: One More Time - What Is Marketing? [w:] The Marketing Book. Butterworth Heinemann Ltd. 1994, s. 10.
  • Bartol K.M., Martin D.C.: Management. New York: McGraw-Hill Inc. 1991.
  • Greiner L.E.: Evolution and Revolution as Organizations Grow. "Harvard Business Review" July-August 1972.
  • Kohls R.L., Uhl J.N.: Marketing of Agricultural Products. New York: Macmilan Publishing Company.
  • Krupski R. (red.): Zarządzanie strategiczne. Koncepcje. Metody. Wrocław: AE 1998.
  • Preiss K., Goldman S.L., Nagel R.N.: Cooperate to Compete. Building Agile Business Relationships. Van Nostrand Reinhold 1996, ITР.
  • Spillard P.: Organization for Marketing. [w:] The Marketing Book. Butterworth Heinemann Ltd. 1994, s. 55-83.
  • Stoner J.A.F., Freeman E., Gilbert D.R. Jr: Kierowanie. Warszawa: PWE 1997, s. 20.
  • Webster F.E. Jr: Market-Driven Management. New York: J. Wiley and Sons Inc. 1994, s. 244.
  • Wensley R.: Strategie Marketing: a Review. [w:] The Marketing Book. Butterworth Heinemann Ltd. 1994, s. 37.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006483

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.