PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | 12 | nr 824 Problemy teorii i praktyki marketingu | 30--37
Tytuł artykułu

Badania marketingowe - ich użyteczność dla polskich przedsiębiorstw

Autorzy
Warianty tytułu
Marketing Research - their Usefulness for Polish Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano wyniki badań zachowań polskich przedsiębiorstw oraz postaw ich menedżerów wobec badań marketingowych. Badania dotyczyły lat 1990-1995. Badaniom poddano grupę menedżerów z działów sprzedaży, handlu lub marketingu przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, działających na rynku konsumpcyjnym Wrocławia i okolic.
EN
The aim of the following publication is to present the results of observations carried out in the years 1990-1995, which were focused on marketing research processes supporting market decisions made in Polish companies. Many marketing research activities similar to those of companies active in more developed markets could be observed in the study, but frequent discrepancies are between strategic market researches, product tests and promotion researches. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner & Ska 1994, s. 121.
  • Kinnear T.C., Root A.R. (red.): 1988 Survey of Marketing Research: Organization, Functions, Budget, Compensation. Chicago: American Marketing Association 1989, s. 43.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006484

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.