PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | 12 | nr 824 Problemy teorii i praktyki marketingu | 61--71
Tytuł artykułu

Cele cenowych strategii przedsiębiorstw

Warianty tytułu
The Goals of Price Strategies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono różne kryteria podziału celów cenowych strategii przedsiębiorstw. Artykuł omawia szczegółowo cele defensywne, mające za zadanie obronę dotychczasowej pozycji przedsiębiorstwa na rynku i ofensywne, zakładające ekspansję firmy.
EN
Price is the only marketing-mix instrument, which has a direct impact of the enterprise profits. The article presents the goals of use this instruments in enterprises. This goals are divided into defensives and offensives. This text describe first of all the offensive goals and in particular the goals based on the profit, magnitude of sell, consumers and competition. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Cunningham W., Cunningham J., Swift C.: Marketing. A Managerial Approach. Cincinnati: South-Western Publishing 1987, s. 504 i n.
  • Dalrymple D.J., Parson L.J.: Marketing Management. Text and Cases. New York: John Wiley & Sons 1995, s. 534.
  • Diamantopoulos A., Mathews B.: Making Pricing Decisions. A Study of Managerial Practice. London: Chapman & Hall 1995, s. 41.
  • Kotler Ph.: Marketing. Warszawa: Gebethner i Ska 1994, s. 76.
  • Porter M.: Strategia konkurencji. Warszawa: PWE 1992, s. 32.
  • Schoell W., Guiltiman J.: Marketing. Allyn and Bacon 1988, s. 607.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006489

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.