PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | 12 | nr 824 Problemy teorii i praktyki marketingu | 117--130
Tytuł artykułu

Adaptacja instrumentów marketingowych na potrzeby usług agroturystycznych

Warianty tytułu
Adaptation of Marketing Instruments for Using in Agrotourism Service
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono istotę agroturystyki oraz przedstawiono koncepcję marketingu mix w przedsiębiorstwach turystycznych. Omówiono elementy tej koncepcji: cenę, dystrybucję, promocję usług oraz personel firmy w instytucjach usługowych.
EN
This article comtains a description of agrotourism problematic in Poland. Aythors took on adaptation of marketing-mix in polish reality of this kind of tourism, They took in a count Polish familiar specific of market activity. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Altkorn J.: Marketing w turystyce. Warszawa: Wyd. Naukowe PWN 1994.
  • Barbier В.: Turystyka na obszarach wiejskich we Francji. "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Geographica" 1991.
  • Barker J.: Marketing rolniczy. Poznań: AR 1993.
  • Drzewiecki M.: Agroturystyka. Bydgoszcz: Instytut Wydawniczy "Świadectwo" 1995.
  • Gaworecki W.: Turystyka. Warszawa: PWE 1997.
  • Główny Urząd Statystyczny. Turystyka 1995. Warszawa 1997.
  • Główny Urząd Statystyczny. Uczestnictwo w turystyce i kulturze (w okresie 1 XI 1994-30 IX 1995). Warszawa 1996.
  • Kaspar C.: Management im. Tourismus. Bem: Verlag Paul Haupt 1995.
  • Kaspar C.: Wprowadzenie do zarządzania w turystyce. Warszawa: Ośrodek Doskonalenia Kadr OSBIS 1992.
  • Kłeczek R. i in.: Marketing. Jak się to robi. Wrocław: Zakład Narodowy Ossolińskich 1992.
  • Kornak A. i in.: Zarządzanie turystyką. Warszawa: PWN 1996.
  • Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner & Ska 1994.
  • Medlik S.: Leksykon podróży, turystyki i hotelarstwa. Warszawa: Wyd. Naukowe PWN 1995.
  • Pluta-Olearnik M.: Marketing usług. Warszawa: PWE 1994.
  • Rutkowski I., Wrzosek W.: Strategia marketingowa. Warszawa: PWE 1985.
  • Szwichtenberg A.: Gospodarka turystyczna w okresie przejściowym. "Rynek Turystyki" 1996 nr 4.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006492

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.