PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 2 | 133--145
Tytuł artykułu

Marketing partnerski - nowe pojęcie czy kierunek w ewolucji marketingu

Autorzy
Warianty tytułu
Partnership Marketing - a New Concept or a Phase in the Evolution of Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zwrócono uwagę na sposób działania marketingowego oparty na chęci budowania przez przedsiębiorstwo więzi z klientem zwany marketingiem partnerskim. Omówiono zagadnienie popularyzacji marketingu partnerskiego oraz różnic w podejściu do klienta i procesu sprzedaży w marketingu tradycyjnym i partnerskim. Zwrócono uwagę na ewolucję w orientacji na klienta, jako przesłankę kształtowania się marketingu partnerskiego, a także problemy opłacalności klienta i relacji między elementami otoczenia klienta.
EN
Changes in environment and increase in the cost of loss and acquisition of new customers led to a growing interest on the part of businesses in marketing methods which would limit the loss in clientele and would establish certain customer loyalty towards a company. This marketing method was called the partnership marketing. To define this type of marketing the author raises the question: Is partnership marketing a radical breakthrough in customer treatment philosophy or just a slight turn, a new concept which intrigued the entire commercialized world and opposed the model of "Marketing Management", a dominat philosophy in the USA over the years? (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006685

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.