Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono fazy rozwoju badań rynkowych w Polsce. Omówiono potencjał rynku badań marketingowych na świecie, w Europie i w Polsce.
Rocznik
Strony
16--29
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- D. Maison: Jak wybrać firmę badawczą i jak z nią współpracować? IMPACT 11/1998.
- J. Kall, B. Sojkin: Badania marketingowe w Polsce. "Marketing i Rynek" 1996, nr 2.
- M. Jaracz: Annual Study on the Market Research Industry, 1996, ESOMAR.
- M. Jaracz: Standardowa oferta badawcza, ABM, marzec 1999,.
- U. Kłosiewicz, B. Słomińska: Niematerialne zasoby firmy źródłem sukcesu na rynku. "Marketing i Rynek" 1996, nr 10, s. 17-20.
- W. Wrzosek: Przewaga konkurencyjna. "Marketing i Rynek" 1999, nr 7, s. 2-8.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006856