PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 844 Zmiany w otoczeniu marketingowym podmiotów rynku w Polsce | 16--29
Tytuł artykułu

Rozwój badań rynkowych w warunkach rosnącej konkurencji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono fazy rozwoju badań rynkowych w Polsce. Omówiono potencjał rynku badań marketingowych na świecie, w Europie i w Polsce.
Twórcy
Bibliografia
  • D. Maison: Jak wybrać firmę badawczą i jak z nią współpracować? IMPACT 11/1998.
  • J. Kall, B. Sojkin: Badania marketingowe w Polsce. "Marketing i Rynek" 1996, nr 2.
  • M. Jaracz: Annual Study on the Market Research Industry, 1996, ESOMAR.
  • M. Jaracz: Standardowa oferta badawcza, ABM, marzec 1999,.
  • U. Kłosiewicz, B. Słomińska: Niematerialne zasoby firmy źródłem sukcesu na rynku. "Marketing i Rynek" 1996, nr 10, s. 17-20.
  • W. Wrzosek: Przewaga konkurencyjna. "Marketing i Rynek" 1999, nr 7, s. 2-8.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006856

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.