PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 844 Zmiany w otoczeniu marketingowym podmiotów rynku w Polsce | 81--89
Tytuł artykułu

Uwarunkowania marketingu w polskich firmach usługowych w latach dziewięćdziesiątych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest próba rozpoznania stosunków podmiotów gospodarujących w usługach do powstających i realnie występujących możliwości uaktywnienia oraz określenia warunków i okoliczności aktywności rynkowej podmiotów gospodarujących wraz z ustaleniem czynników ograniczających i perspektyw rozwoju działalności usługowej.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000006863

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.