PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 8 | 20--33
Tytuł artykułu

Strategie kosztowe jako narzędzie podnoszenia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw

Warianty tytułu
Cost Strategies as Tools for Increasing the Competitiveness of Polish Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Problematyka zarządzania kosztami na szczeblu przedsiębiorstwa nabiera szczególnego znaczenia w polskiej tranformującej się gospodarce. Autorka prezentuje ideę zarządzania kosztami, definiuje strategie kosztowe oraz proponuje metody przygotowania i wdrożenia tych strategii w polskich przedsiębiorstwach. Podkreśla istotę wyborów strategicznych przedsiębiorstw i ich związek z kosztami.
EN
The transformation of the Polish economy has forced changes in the thinking and actions of management echelons, has created the need for mastering and applying new management methods and tools, among these strategic cost management. The author presents the notion of cost management, defines cost strategies, and proposes a method of preparing and installing such a strategy within a commercial enterprise. In her conclusions she emphasises, among other things, that cost strategies are an element of a complex and integrated management system also encompassing other aspects thereof, including price. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
20--33
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007041

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.