PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 863 | 19--28
Tytuł artykułu

Badania rynku a badania marketingowe - identyfikacja pojęć i obszary badawcze

Warianty tytułu
Market Research and Marketing Research - Identification of the Concepts and Research Areas
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka analizuje definicje pojęć badanie rynku i badania marketingowe, przytaczając różne definicje z literatury ekonomicznej. Porównanie zakresu pojęciowego badań rynku i badań marketingowych można scharakteryzować za pomocą przyjętych kryteriów, m.in.: charakteru badań, ich skali, przyjętych metod badawczych, źródeł informacji i zasięgu badań.
EN
The author analyzed definitions and concepts of market research and marketing research, quoted various definitions from economic literature. Comparison of conception scope of these concepts may describe by means of established criterions: character of research, its scope, research method and information sources. (MP)
Rocznik
Numer
Strony
19--28
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007119

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.