PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 863 | 145--156
Tytuł artykułu

Ustalanie częstotliwości reklamy w planowaniu mediów: między magią a nauką

Warianty tytułu
Determination of Advertising Frequency in Media Planning: between Magic and Science
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tematem artykułu jest określenie częstotliwości reklamy, która wraz z zasięgiem i ciągłością stanowią zestaw podstawowych wskaźników opisujących intensywnośc reklamy. Skupiono się na zdefiniowaniu i ustaleniu częstotliwości reklamy; przedstawiono koncepcje planowania reklamy H. Krugmana oraz J.R. Rossitera i L. Percy'ego.
EN
The subject of this article is determination of advertising frequency, which along with range and continuity are set of the main indexes describing intensity of advertising. (MP)
Rocznik
Numer
Strony
145--156
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007140

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.