PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 863 | 157--169
Tytuł artykułu

Reklama - skuteczne narzędzie promocji w Internecie

Warianty tytułu
Advertising - Effective Tool of Promotion in the Internet
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tematem artykułu jest zastosowanie Internetu jako narzędzia reklamowego. Cechą reklamy w Internecie jest szeroki zasięg i nowe możliwości, a co za tym idzie pozyskanie nowych grup potencjalnych klientów w celu ich informowania o firmie i jej ofercie, poznawania i kształtowania ich postaw oraz poprawiania wizerunku marki. Autorka zwraca uwagę na najważniejsze decyzje, które należy podjąć planując kampanię reklamową w Internecie, m.in. określenie potencjalnych klientów i dopasowanie do nich oferty i formy przekazu oraz wybór właściwej metody reklamowej.
EN
The subject of this article is using the Internet as a promotion tool. Charakteristic feature of advertising in the Internet is wide range and new possibilities, win new groups of potential clients in ordre to inform them of firm and offer. The author takes note of the most important decision in planning advertising campaign in the Internet: profile of potential clients and adjusting offer, transmissions form and choice the right promotion method. (MP)
Rocznik
Numer
Strony
157--169
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007141

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.