PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | z. 8 | 128--143
Tytuł artykułu

Możliwości wprowadzania strategii marketingowych w przedsiębiorstwach agrobiznesowych w warunkach transformacji gospodarki polskiej

Warianty tytułu
Possibilities of Introducing Marketing Strategies in Agro-business Companies in Transformation Period of Polish Economy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W pierwszej części artykułu podkreślono rolę marketingu w całym procesie zarządzania strategicznego firmą. Omówiono etapy oraz przebieg procesu zarządzania marketingowego. Zwrócono uwagę na takie narzędzia analityczne zarządzania strategicznego jak: metoda SWOT, metoda portfelowa i jej modyfikacja - metoda General Electric. W drugiej części przedstawiono czynniki decydujące o zakresie stosowania rozwiniętych strategii marketingowych na rynku rolno-żywnościowym. Są to: rozwój potrzeb żywnościowych i stopień ich nasycalności, poziom integracji oraz koncentracji, rozwój systemów marketingowych. Trzecią część poświęcono zakresowi stosowania marketingu w sektorze rolno-żywnościowym.
EN
The full use of the developed marketing strategies on the agricultural and food market is a long-lasting process of several stages. The objective of the presented paper is to show the conditions of the introduction of full range of marketing activities in agro-business companies taking into consideration complex procedures of marketing management. Theoretical studies and econometric research with inquiry were the methodical principle for the development of this problem.(short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
128--143
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007167

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.