PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 1(7) | 57--68
Tytuł artykułu

Zastosowanie Internetu w marketingu jako przykład wykorzystania zasobów sieci w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Warianty tytułu
The Use of Internet in Marketing as an Example of Network Resources Using in Company's Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tematem artykułu jest zastosowanie Internetu w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa. Internet jako ważne źródło informacji i narzędzie pracy umożliwia przedsiębiorstwom zmianę zasad konkurowania w wielu sektorach. Autorka zwraca uwagę na rolę reklamy w Internecie, wykorzystanie różnych narzędzi promocji uzupełniającej oraz rodzaje sponsoringu wykorzystywanego w sieci.
EN
Rapid development of generations of technologies and rising importance of the Internet enable companies to change the rules of competing in many sectors. The Internet has appeared to be the tool increasing the possibility of achieving a success, simultaneously becoming another realm of competing. The change caused by this technology and new attitude to the marketing strategies, which thanks to the Internet have become more effective and propitious to maintaining the stable market position.(short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
57--68
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007262

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.