PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 852, t. 1 | 297--306
Tytuł artykułu

Marketing ideowo-komercyjny jako opcja przyszłości

Warianty tytułu
Idea-Commercial Marketing as a Future Option
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy zaproponowali nazwanie nowego rodzaju marketingu marketingiem ideowo-konsumpcyjny. Łączy on w sobie społeczny wymiar marketingu idei z indywidualną interesownością marketingu komercyjnego. Dzięki temu przekłada się na konkretny zysk zarówno producentów, jak i konsumentów. Na przyczyny wykorzystania tego marketingu składają się: mniejsza efektywność tradycyjnych form promocji oraz nowy wizerunek konsumenta, który chce kupować produkty wzbogacone o ideę.
EN
The purpose of this paper in its theoretical aspects is an introduction to the science a new notion: commercial marketing of ideas. This notion combines social and economic dimensions of marketing of ideas. Consequently, beneficiaries of the results of commercial marketing of ideas are both manufacturers and consumers, or the whole society. Empirical aspects of the paper relate to an analysis of instruments, which can be employed by commercial marketing of ideas. The analysis is carried out as an efficient tool of efforts to attract consumers. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
297--306
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007302

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.