PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 852, t. 2 | 101--112
Tytuł artykułu

Jakość usług jako jeden z elementów marketingu bankowego

Warianty tytułu
Quality of Services as an Element of Bank Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rozwój rynku bankowego w Polsce spowodował, iż oferty podażowe poszczególnych banków bardzo się upodobniły. Zwiększył się nacisk na obsługę klienta, czyli poziom i jakość usług, które stanowią teraz czynniki przewagi konkurencyjnej. W usługach bankowych można wyodrębnić trzy poziomy oczekiwań klientów: poziom usługi podażowej, która odzwierciedla pragnienia klientów; usługa odpowiednia, to co klient jest w stanie zaakceptować; usługa przewidywalna, to co klienci uważają, że powinni otrzymać.
EN
Due to big competition on the market of financial services in Poland, banks' offers have become very similar. therefore, one of the more significant determinants of activity of a given bank is the level of quality of services provided by them. As it is difficult to define and to measure quality. identification of the attributes of quality of banking service is of crucial importance. The paper is devoted to this question. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
101--112
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007321

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.