PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 852, t. 2 | 113--124
Tytuł artykułu

Public relations - komunikacyjna ewolucja marketingu

Autorzy
Warianty tytułu
Public Relations - Communicative Evolution of Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Komunikowanie mające na celu tworzenie wizerunku nadawcy stanowi istotę public relations. Autorka zwraca uwagę na fakt mylenia public relations z marketingiem. Podstawowe zróżnicowanie między nimi stanowi zakres ich działalności. Marketing koncentruje się na identyfikowaniu i zaspokajaniu potrzeb konsumentów, natomiast public relations obejmuje dużo szerszą grupę udziałowców w skład której wchodzą również konsumenci. Głównym celem public relations jest kreowanie określonych, niematrialnych dążeń społecznych. W ostatnich latach nastąpiło w Polsce ogromne zainteresowanie tym zagadnieniem, dzięki czemu marketing i public relations zaczynają się nawzajem uzupełniać.
EN
Communication is the human activity that links people together and creates relationship. The increasing importance of communication is the most visible sign of today's business. There are still some traditional concepts in marketing (such as 4 Ps model), but a few new ones, like relationship marketing, are suggested to be more useful. One should treat any enterprise not only in economic terms but also as a part of social environment with its communication aspects. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
113--124
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007322

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.