PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 870 | 299--309
Tytuł artykułu

Ekomarketing jako instrument budowania strategii przedsiębiorstwa

Autorzy
Warianty tytułu
Ecomarketing as an Instrument of Building Enterprise's Strategy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem referatu jest prezentacja ekomarketingu jako instrumentu wykorzystywanego do realizacji ekologicznej strategii zarządzania firmą. Ekomarketing jest szczególnie ważny w procesie komunikacji z rynkiem, w wyniku którego klienci są przekonani o unikalności oferty firmy z punktu widzenia dbałości o środowisko i zapewnienia zrównoważonego wzrostu, co buduje jego przewagę konkurencyjną. (fragment z tekstu)
EN
The article shows ecomarketing as an instrument of building enterprise's strategy. Ecomarketing is a kind of social marketing and it involves both actions for changing peoples attitudes towards environment and the impact of peoples verified awareness on their consumption preferences. The paper contain the analysis of the environment, inclusive the natural environment and the analysis of resources and capabilities within the firm which are major fectors in strategy. (MP)
Rocznik
Numer
Strony
299--309
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007502

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.