PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 33 | 51--59
Tytuł artykułu

Podstawy sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw

Warianty tytułu
The Basics of Success Small and Medium-sized Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedyskutowanie zagadnienia sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw w rozwiniętych krajach gospodarki rynkowej. Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw zależy zarówno od czynników wewnętrznych, wynikających z istoty tych przedsiębiorstw, jak i od czynników znajdujących się poza przedsiębiorstwem. Autorka rozpatruje koszty transakcyjne (czynniki wewnętrzne) oraz wpływ postępu technicznego, struktury popytu i rynków kapitałowych (czynniki zewnętrzne). Podkreśla aktywną rolę omawianych przedsiębiorstw w tworzeniu nowych miejsc pracy.
EN
The goal of this article is discussed issues of success small and medium-sized enterprises in developed countries of market economy. Development of small and medium-sized enterprises is dependent on internal and external factors. The author considered transaction costs (internal factors) and impact of technical development, structure of demand and capital markets (external factors). Stressed active role discussing enterprises in creation of new working places. (M.P.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007597

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.