Warianty tytułu
Factors, which Determined Readiness of Employees to Changes in Organisation
Języki publikacji
Abstrakty
Odpowiedni poziom kwalifikacji, wiedzy, umiejętności pracowników decydują o ich stosunku do zmian. Ludzie o wysokich kwalifikacjach zmiany traktują w kategoriach szans, otwierających się możliwości awansów, poprawy sytuacji materialnej, prestiżu itp., zaś dla ludzi o niskich kwalifikacjach zmiany niosą zagrożenie i niepewność. Duża rola w osiągnięciu większej gotowości pracowników do zmian przypada kierownictwu organizacji poprzez ukazanie celu wprowadzanych zmian oraz odpowiednią edukację i szkolenia.
Adequate qualifications, knowledge and abilities of employees decide on their relation to changes. People with high qualifications changes treat as chances, promotion, opportunity, improvement of financial situation, prestige etc. For people with low qualification changes bring threat and uncertainty. The main roles in achieving greater readiness of employees to changes fallto managers towards show goals and prepare aducation and training. (MP)
Rocznik
Numer
Strony
104--107
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007659