PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 2 | 23--30
Tytuł artykułu

Etyczny wizerunek firmy a jej funkcja celu

Autorzy
Warianty tytułu
The Ethic Firm's Image and Firm's Function of Goal
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka koncentruje swoje rozważania wokół pytania, czy etyczne postępowanie firmy, kreujące jej społeczny image, pomaga w prowadzeniu interesów i osiągnięciu postawionego sobie celu działalności. Omawia problem kryterium funkcji celów działania przedsiębiorstwa oraz analizuje sprzężenie działań z zakresu public relations z etyką przedsiębiorstwa i z jego funkcją celu. Precyzuje podstawowe zasady etyki biznesu, według których otoczenie ocenia reputację firmy.
EN
The enterprises making economy activity must work in accordance with obliging ethic's principles. Such proceed is flowing on positive image of firma and in long time is making easier realising of goals. So thesis about necesrity a changing the criterios of firm's function of goal from short to longtime was put. In the end of article are present barriers which must be overcouse to realise depending between firm's ethic and firm's goal. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
23--30
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007792

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.