PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 4 | 53--71
Tytuł artykułu

Metody gromadzenia i przetwarzania informacji marketingowej

Warianty tytułu
Methods of Marketing Information Gathering and Processing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przeanalizowanie metod gromadzenia danych i przetwarzania zgromadzonych danych w informacje, które są wykorzystywane w systemach zarządzania marketingowego polskich instytucji finansowych. Sposób postępowania, którego celem jest dostarczanie informacji nazwano procesem informacyjnym. Do jego analizy wykorzystano schemat analizy skoncentrowanej na pracę (work-centered analysis framework, w skrócie WCA) zaproponowany przez S. Altera. Następnie zdefiniowano schemat WCA procesu informacyjnego oraz opisano jego poszczególne elementy.
EN
The article analyses methods of data gathering and data processing in the marketing information system. The analysis bases on the framework developed by S. Alter called Work-Centered Analysis Framework. The main data source for the analysis is research in which authors took part.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007866

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.