PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 852, t. 2 | 413--424
Tytuł artykułu

Informacyjna rola reklamy w procesie podejmowania decyzji na rynku produktów żywnościowych

Warianty tytułu
Informational Role of Advertisement in the Decision-Making Process in Food Product Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono wewnętrzne i zewnętrzne czynniki warunkujące spożycie żywności. Skupiono się na reklamie jako czynniku zewnętrznym wpływającym na wybór żywności. Na koniec przedstawiono wyniki badań na temat reklamy jako źródła informacji żywieniowej.
EN
Advertisement is a factor which conditions the choice of food. The paper presents the results of the research conducted by the authors, concerning the role of advertisement as a source of information has been described in detail. Advertisement can broaden knowledge and awareness of consumers, it can also become an active of pro-health education. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
413--424
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007977

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.