PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 852, t. 2 | 425--433
Tytuł artykułu

Marketing a świadomość potrzeb i możliwości ochrony interesów konsumentów w świetle badań bezpośrednich

Autorzy
Warianty tytułu
Marketing and Consciousness of Needs and Possibilities of Protection of Customers' Interests in the Light of Direct Research
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka zwraca uwagę na problem wiedzy konsumentów w zakresie potrzeb i możliwości ochrony ich interesów jako bardzo ważnego czynnika świadomych zachowań rynkowych. Przedstawia wyniki badań bezpośrednich, których celem była próba oceny poziomu świadomości konsumentów, a tym samym stopnia upowszechnienia wiedzy w społeczeństwie o potrzebach i możliwościach ochrony interesów konsumenta. Badania przeprowadzono w 1998 r. wśród ludności miejskiej byłego województwa katowickiego w oparciu o kwestionariusz ankietowy.
EN
The main goal of my paper is identification of relations between contemporary forms of marketing and consciousness of needs and possibilities of protection of customer's interest. In the first part of this paper are presented reasons why researches were undertaken. There is presented also circumstance of customer's interest protection, especially marketing's techniques and instruments. In the second part the results of direct researches are presented. The level of customer's consciousness is very low. That's why it is necessary to spread among customers the knowledge about needs and possibilities of their protection on the market.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
425--433
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007980

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.