PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 852, t. 2 | 467--478
Tytuł artykułu

Skalowanie we współczesnych badaniach marketingowych - kierunki i dylematy rozwoju

Autorzy
Warianty tytułu
Scaling in Contemporary Marketing Research
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na wstępie wyróżniono trzy podstawowe sposoby rozumienia pojęcia skali w badaniach marketingowych. Następnie omówiono takie metody skalowania jak: metoda wielorakiej analizy korespondencji oraz metoda skalowania wielowymiarowego.
EN
The paper presents the main directions, assumptions and problems in using of scaling in marketing research. Special attention is drawn to two important methods in multidimensional scaling. First, optimal or dual scaling based on correspondence analysis is connected with nominal level of measurement. Second, classical multidimensional scaling is connected with ordinal level of measurement. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
467--478
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007988

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.