PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 852, t. 2 | 503--511
Tytuł artykułu

Metodyka badań zamożności oraz stylu życia konsumentów

Warianty tytułu
The Research Methodology of Affluence and Consumers' Life Style
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wskazano konieczność podjęcia badań stylu życia oraz zamożności konsumentów w warunkach transformacji społeczno-ekonomicznej na przełomie XX i XXI wieku. Omówiono źródła informacji wykorzystywane w tego typu badaniach.
EN
The aim of this article is to present, in a very synthetic way, the basics and scopes of the research of affluence and consumers' life style. The complete assessment of affluence and consumers' life style requires many sources of information. It's then necessary to use primary sources as well as the secondary ones and to apply the field research methodology (first of all the polls and interviews), and desk research methodology.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
503--511
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000007990

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.