PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 4 | 143--184
Tytuł artykułu

Wizerunek firmy jako element jej wartości

Warianty tytułu
Firm's Image as a Component of Its Worth
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wizerunek firmy należy świadomie i konsekwentnie tworzyć, poczynając od własnych pracowników firmy, poprzez jej klientów i partnerów handlowych, kończąc na różnych grupach opiniotwórczych. W artykule autor przedstawia różne ujęcia kwestii wizerunku firmy i różne podejścia do wizerunku marki. Następnie analizuje wpływ takich czynników jak: kultura organizacyjna, tożsamość firmy oraz odpowiedzialność społeczna na budowany wizerunek firmy. Na koniec omawia znaczenie wartości wizerunku firmy przy ustalaniu wartości firmy.
EN
The firm's image needs to be consciously and consequently build up. The process starts with firm's own staff, includes its clients and trade partners, and ends up with various opiniongenerating groups. The article presents a diversity of approaches towards the firm and brand name images. Then, it analyses how factors such as organisational culture, firm's identity, social awareness affect the build-up image. Finally, it discusses the importance of the firm's image while evaluating firm's worth. (J.W.)
Rocznik
Numer
Strony
143--184
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008012

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.