PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 4 | 267--284
Tytuł artykułu

Marketing-mix w przedsiębiorstwie branży tekstylnej

Warianty tytułu
Marketing Mix in a Textile Branch Company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niesprzyjające otoczenie oraz kryzys panujący w przemyśle włókienniczym składają się na bardzo trudną sytuację przedsiębiorstw branży włókienniczej w Polsce. Jednym z elementów umożliwiających wyjście z ciężkiej sytuacji jest nowoczesna strategia marketingowa. Marketing-mix i związane z nim kwestie decyzyjne stanowić będą jej podstawowe ogniwo. W artykule autorka przedstawia pojęcie i zasady kształtowania marketingu-mix oraz czynniki wpływające na jego kształtowanie, charakteryzuje także elementy marketingu-mix w przedsiębiorstwie branży tekstylnej.
EN
The unfavorable environment and crisis in textile industry make the circumstances of textile branch companies in Poland very hard. A factor that may improve the situation is a modern marketing strategy. Marketing mix and decision issues related to it are the basic elements of this factor. The article presents the concept and principles of marketing mix as well as the factors affecting its establishing. The elements of marketing mix in the textile branch companies are also characterized. (M.N.)
Rocznik
Numer
Strony
267--284
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008016

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.