PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 1 | 65--71
Tytuł artykułu

Wpływ marketingu na system zarządzania przedsiębiorstwa

Autorzy
Warianty tytułu
Influence of Marketing on Busines Management System
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule autor analizuje wpływ marketingu na rozwój koncepcji zarządzania. Wyjaśnia, czym jest marketing oraz przedstawia konsekwencje przyjęcia przez przedsiębiorstwo koncepcji marketingowej. Zwraca uwagę, że włączenie marketingu w system zarządzania przedsiębiorstwem podnosi sprawność tego systemu.
EN
In a process of development management, conception, the marketing management was result market orientation of firm. The marketing management essence is marketing functions management firmy set on the marketing plan of firm. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008058

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.