PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 2 | 231--239
Tytuł artykułu

Komunikacja w procesie wdrażania systemu zarządzania jakością w bankach

Autorzy
Warianty tytułu
Communication and Implementation of Quality Management Systems in Banks
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono procesy komunikowania się w banku w czasie wdrażania systemu zarządzania jakością. Scharakteryzowano komunikacyjne uwarunkowania jakości usług bankowych.
EN
The article presents the processes of communication that takes place in a bank during the implementation of the system of quality management. It characterizes communicative conditions of the quality of bank services. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
231--239
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008072

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.