PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | 73 (LXXIII) | 96--108
Tytuł artykułu

Plan marketingowy jako narzędzie walki konkurencyjnej

Warianty tytułu
Markeing Plans as an Instrument of Competition
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka przedstawiła cele i rodzaje planu marketingowego. Aby był poprawnie zbudowany należy podzielić go na kilka segmentów: streszczenie; wprowadzenie; analiza sytuacji; możliwości i problemy; cele marketingowe; strategie marketingowe; taktyki marketingowe; dane finansowe. Taki plan zapewnia proces planowania walki konkurencyjnej. Do jego stworzenia potrzebne są wnikliwe analizy konsumentów, konkurentów oraz innych czynników środowiska, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo.
EN
The author presents the aims and kinds of marketing plan. Properly designed plan should be divided into a few segments: summary; introduction; situation's analysis; possibilities and problems; marketing aims; marketing strategies; marketing tactics; financial data. To establish such a plan, the analyses of consumers, competitors and other factors of an enterprise's environment are needed. (MN)
Rocznik
Strony
96--108
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008203

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.