PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | 4 | nr 804 | 144--152
Tytuł artykułu

Komunikacja interpersonalna w organizacji

Warianty tytułu
Interpersonal Communication in Organization
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wyjaśniono istotę pojęcia komunikacji interpersonalnej. Omówiono zagadnienia związane z komunikacją werbalną i niewerbalną, przeszkody w komunikacji interpersonalnej, cele i znaczenie tej komunikacji oraz jej style.
EN
The article presents the major problems of interpersonal communication in organization, namely: what is an interpersonal communication, verbal and nonverbal communication, barriers of communication; aims and meaning of communication and communication styles. (original abstract)
Rocznik
Tom
4
Numer
Strony
144--152
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Argyle M.: Psychologia stosunków międzyludzkich. Warszawa: PWN 1991, s. 61-63.
  • Bobryk J.: Jak tworzyć rozmawiając. Skuteczność rozmowy. Warszawa: PWN 1995, s. 13-16.
  • Brown S.: Jak mówić, aby ludzie słuchali. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Logos 1996, s. 63-75.
  • Eicher J.: Sztuka komunikowania się. Warszawa: Ravi 1995, s. 24-34.
  • Hamlin S.: Jak mówić, żeby nas słuchali. Warszawa: Petit 1994, s. 41-43.
  • Obłój K.: Mikroszkółka zarządzania. Warszawa: PWE 1994, s. 197-204.
  • Praktyka kierowania. Jak kierować sobą, innymi i firmą. Red. D. M. Steward. Warszawa: PWE 1994, s. 325.
  • Stoner J.A.F., Wankel Ch.: Kierowanie. Warszawa: PWE 1994, s. 432-436.
  • Thiel E.: Mowa ciała zdradzi więcej niż tysiąc słów. Wrocław: Astrum 1994, s. 8.
  • Wiszniewski A: Jak przekonująco mówić i przemawiać. Warszawa-Wrocław: PWN 1994, s. 12.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008251

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.