PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 533 | 43--53
Tytuł artykułu

Percepcja reklamy na polskim rynku

Warianty tytułu
Perception in Advertising in Polish Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono psychologiczne aspekty postrzegania reklamy, a w szczególności teorię perswazji ELM (Elaborated Likelihood Model) sformułowaną przez R. Petty i J. Cacioppo. Przedstawiono wyniki badań "nastawienia do reklamy" Polaków przeprowadzone przez zagraniczne i polskie instytucje badające rynek.
EN
The article is based on the results of opinion polls carried out by GFK Polonia, Demoskop, CBOS, Pentor and materials from The National and International Festivals of Commercials and Advertising, which has taken placa in Cracow since 1991. (short orig. abstract)
Rocznik
Numer
Strony
43--53
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Aaker D.A., Batra R., Myers J.G., Advertising Management, Prentice-Hall Inc., Engiewood Clifs 1992.
  • Badania marketingowe, Metody i oprogramowanie komputerowe, J. Bazarnik, T Grabiński., E. Kącik, S. Mynarski, A. Sagan, Oficyna Wydawnicza "Fogra", Kraków 1992.
  • Bajka Z., Krajowa ale z udziałem zagranicznych komponentów, "Zeszyty Prasoznawcze" 1993, nr 3-4.
  • Barnes J.H., Dotson M.J., En Exploratory Investigation into the Nature of Offensive Televisión Advertising, "Journal of Advertising Research" 1990, nr 3.
  • Bogucka T., Reklama - siła perswazji, "Gazeta Wyborcza" 1992, nr 27.
  • Heyder H., Musiol K.G., Peters K., Nastawienie do reklamy, "Businessman Magazine" 1992, nr 9.
  • Gajewski S., Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1994.
  • Kwarciak B., Polacy i reklama, "Businessman Magazine" 1992, nr 12.
  • Kwarciak B., Co trzeba wiedzieć o reklamie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997.
  • Lubimy reklamy w TV, "Gazeta Wyborcza" 21 VII 1992.
  • Maison D., Za co lubimy reklamy, "Marketing i Rynek" 1996, nr 5.
  • Wasilewski P., Polska reklama, Żądze niezaspokojonych żądz, "Film Pro" 1995, nr 1.
  • 5 Ogólnopolski i Międzynarodowy Festiwal Filmu Reklamowego i Reklamy, materiały z Festiwalu, Kraków 1994.
  • 8 Ogólnopolski i Międzynarodowy Festiwal Filmu Reklamowego i Reklamy, materiały z Festiwalu, Kraków 1997.
  • 9 Ogólnopolski i Międzynarodowy Festiwal Filmu Reklamowego i Reklamy, materiały z Festiwalu, Kraków 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008368

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.