PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 530 | 71--83
Tytuł artykułu

Badania preferencji nabywców w zakresie barwy opakowań aseptycznych

Autorzy
Warianty tytułu
Analysis of Consumer's Preferences as Regards the Colour of Aseptic Packages
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań ankietowych preferencji konsumentów, dotyczących opakowań - ze szczególnym zwróceniem uwagi na kolorystykę - płynnych przetworów owocowych w regionie południowo - wschodniej Polski.
EN
Consumers' preferences as regards the colour of packages for liquid friut were analysed on the basis of the results questionnaire survey. The survey was carried out in the southeastern part of Poland. The results are presented graphically, first for the whole population surveyed, and then for individual groups of consumers. (short orig. abstract)
Rocznik
Numer
Strony
71--83
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Cichoń M., Opakowanie w towaroznawstwie, marketingu i ekologii, Ossolineum, Wrocław 1996.
  • Cichoń Z., Ucherek M., Estimation of Fruit Juices Packaging in Marketing Researches, Proceedings of the 5th International Commodity Science Conference, Poznań, September 12-21 1996.
  • Fox J., Quality Through Design: The Key to Successful Product Delivery, McGraw-Hill, Europe 1993.
  • Garbarski L., Zrozumieć nabywcę, PWE, Warszawa 1994.
  • Klimchuk M., The Package as a Cultural Object, Part 1: Packaging Education News, International Association of Packaging Education, New York 1996, nr 11.
  • Klimchuk M., The Package as a Cultural Object, Part II: Packaging Education News, International Association of Packaging Education, New York 1996, nr 12.
  • Mynarski S., Badania rynkowe w warunkach konkurencji, Fogra, Kraków 1995.
  • Rocznik Statystyczny 1995, GUS, Warszawa 1996.
  • Sudoł S., Szymczak J., Testowanie opinii konsumentów, PWE, Warszawa 1990.
  • Ucherek M., Researches Concerning to the Influence of Packaging Appearance on Sensory Estimation of the Product, Proceedings of the 11th IGWT Symposium, Vienna, August 26th September 1st 1997.
  • Walden-Kozłowska A., The Methods of Evaluation of the Marketing Value of Packagings, Proceedings of 10th IGWT Symposium, Beijing, September 4-8 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008373

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.