PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 1 | 43--49
Tytuł artykułu

Kreowanie i promocja usług pocztowych

Autorzy
Warianty tytułu
Creation and Promotion of Postal Services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor skoncentrował swoje rozważania na dwóch aspektach zarządzania marketingowego Pocztą Polską S.A.: na kreowaniu produktów (usług) i ich promocji. W artykule zawarł refleksje na temat, jak zgodnie z wymaganiami zarządzania marketingowego powinien przebiegać proces kształtowania struktury asortymentowej i jakości usług oraz jak je najefektowniej promować.
EN
Marketing management adopted by Polish Post focuses on creation of the service and its promotion. Polish Post has the dominant market share. Nevertheless, many other companies are interested in taking over the services with traditionally were being provided by Polish Post. Implementing marketing concept by Polish Post means better creation and promotion of its service. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008401

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.