PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 1 | 61--67
Tytuł artykułu

Sprzedawcy - ważny czynnik sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
Sales Force - Key Factor in a Company's Way to the Market Success
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule skoncentrowano rozważania na roli, jaką odgrywają sprzedawcy w przedsiębiorstwie. Wskazano na problematykę doboru personelu i doskonalenia umiejętności sprzedawców. Zasygnalizowano wymagane cechy osobowości, zakres wymaganej wiedzy oraz zagadnienie oceny sprzedawców.
EN
Sale is one of the very important marketing function. A company is not able to work without it. Therefore, management should focus on sales force. Its skills and performance is the key factor determining sales success. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008403

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.