PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 861 | 81--87
Tytuł artykułu

Wpływ rozwiązań strukturalnych na kształtowanie systemu informacyjnego w obszarze marketingowym firmy "X" - doświadczenia praktyczne

Warianty tytułu
Structural Solutions and Their Impact on Shaping Information System for the Marketing of an 'X'firm - Practical Recommendations
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem opracowania jest opis i ocena stanu organizacyjnego i informacyjnego w obszarze "sprzedaż i marketing" w przedsiębiorstwie rynkowym. Rozważania oparto na doświadczeniach dużej firmy, w opracowaniu określanej jako Firma "X". Autorzy proponują nową organizację marketingu, wskazując równocześnie na konsekwencje zmian w systemie informacyjnym firmy.
EN
The subject of the paper constitutes a description and assessment of organisational and informational condition of a market enterprise in " sales in marketing" fields of activity. Considerations have been based on the empirical data of a big firm, herein called Firm 'X'. The authors propose a new form of organising firm's information system. (J.W.)
Rocznik
Numer
Strony
81--87
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008511

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.