PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | 149 Rynek pracy i bezrobocie | 95--103
Tytuł artykułu

Marketing w sektorze publicznym

Warianty tytułu
Marketing in the Public Sector
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono podstawowe pojęcia dotyczące marketingu. Przedstawiono koncepcje marketingu w organizacjach niedochodowych oraz koncepcję marketingu społecznego i komunalnego.
EN
The new economic climate existing in Poland since 1989 influences public sector to be more active and competitive. The article focuses on the role which marketing plays in this field. As for non-profit organizations it helps them to adjust to the market economy and to meet their clients needs more effectively. Regarding local government marketing supports the realizations of its diuties and coordination of local development. Marketing also stimulates citizens to take more active part in the process of their making decisions about local affairs. (original abstract)
Rocznik
Strony
95--103
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008671

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.