PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 489 Kształtowanie się środowiska biznesu jako grupy interesu w Polsce | 7--15
Tytuł artykułu

Grupy interesu. Pojęcie i społeczne konteksty

Warianty tytułu
Interest Groups. The Idea and Social Context
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono podstawowe zagadnienia z zakresu socjologii związane z rozumieniem terminów: grupa społeczna, grupa interesu, zawód i grupa zawodowa. Pokazano również powiązania i zależności między tymi pojęciami.
EN
The article discusses basic issues in the field of sociology related to understanding terms such as social group, interest group, profession and occupational group. Connections and relationships between these concepts have been also shown. (A.Ł.)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000008801

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.