PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 1 | 63--70
Tytuł artykułu

Tworzenie przekazu reklamowego na potrzeby zarządzania strategicznego

Autorzy
Warianty tytułu
Creating the Issue of Advertising Message for Strategic Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule skoncentowano się głównie na dwóch zagadnieniach: miejscu reklamy w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz procesie przygotowania i zarządzania reklamą z punktu widzenia przedsiębiorstwa.
EN
The author discusses often neglected strategic effects of advertising. An ad is shown here not only as the sales activating factor, but also as a chance to create or modify the image of the company. Michał Baran quotes Al Ries and Jack Trout and their theory of competing "perceptions" of commodities, but, in addition, argnes that the product must at least fully comply with the market standards. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009531

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.