PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 1 | 109--119
Tytuł artykułu

Reklama komercyjna przy drogach. Problemy formalne i psychologiczne

Autorzy
Warianty tytułu
Commercial Messages (near Highways). Formal and Psychological Problems
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tematem artykułu są komercyjne reklamy przydrożne. Przedstawiono rodzaje reklam oraz sposoby ich umieszczania. Zwrócono również uwagę na prawne uwarunkowania reklam w pasie przydrogowym.
EN
Advertising is present not only in media but also near the roads and streets. The article presents the conditions of perception of such messages. The author is also interested in safety - empirical studies proved that ever present ads are a certain danger to the drivers. The problem seems extremely important in Poland where regulations allowing placing commercial messages (near highways) are very liberal. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009535

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.