PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 907 Zastosowania rozwiązań informatycznych w instytucjach finansowych | 121--130
Tytuł artykułu

Kompleksowa obsługa finansowa małych i średnich przedsiębiorstw za pośrednictwem Internetu

Warianty tytułu
Complex Financial Service of Small and Medium-sized Enterprises through Internet
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy przedstawili charakterystykę małych i średnich przedsiębiorstw pod kątem elektronizacji usług bankowych. Opisali także determinanty rozwoju bankowości internetowej w MSP.
EN
The authors' present description of small and medium-sized enterprises related to electronic changes in bank services. Determinants of Internet banking development in small and medium-sized enterprises were described. (AŁ)
Twórcy
Bibliografia
  • Bielecki J., Lepczyński B.: Projekcja rozwoju bankowości detalicznej w Polsce do roku 2003. W: Zewnętrzne uwarunkowania strategii rozwoju banków komercyjnych w Polsce do roku 2003. Pod red. L. Pawłowicza. Gdańsk: IBnGR, 1999.
  • Chojecki T., Kotliński G.: Pozamarketingowe determinanty popularności usług bankowych dystrybuowanych za pośrednictwem Internetu wśród klientów indywidualnych. Materiały konferencyjne z I Ogólnopolskiej Konferencji z cyklu "E-finanse XXI" pt. Wirtualizacja usług finansowych; konsekwencje dla bankowości, rynku kapitałowego i ubezpieczeń. Szczecin: Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego 2000.
  • Janc A., Kotliński G.: Wybrane problemy rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce. W: Finanse, bankowość, ubezpieczenia. Pod red. M. Żukowskiego. Radom: Wyższa Szkoła Finansów i Bankowości w Radomiu 2001.
  • Karpiński P.: Bankowy rynek małych przedsiębiorstw. "Bank" 2000 nr 11.
  • Karpiński P.: Bankowy rynek średnich przedsiębiorstw. "Bank" 2000 nr 12.
  • Karpiński P.: Jakość obsługi bankowej w świetle badań rynkowych. "Bank" 2001 nr 4.
  • Kotliński G.: System informacji marketingowej w zarządzaniu bankiem. Poznań: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej 1999.
  • Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce w 1998 r. Warszawa: Polska Fundacja Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw (obecnie: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości), 2000; oficjalne strony internetowe PARP, www.parp.com.pl.
  • Rubino G.: Smali business: Big onlinepotential. "Bank Marketing" 2000 nr 3; www.proquest.com
  • Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych - nowelizacja. Dz.U. nr 8 poz. 64 z da 11.01.2001.
  • Wykorzystanie Internetu w małych firmach. Badanie Demoskopu, październik 2000; www.parp.gov.pl/demoskop.php3.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009953

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.