PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 896 Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu | 97--108
Tytuł artykułu

Product placement jako instrument komunikacji marketingowej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przybliżenie pojęcia "product placement" oraz przedstawienie zalet tej formy komunikacji marketingowej. Artykuł zawiera również przykłady wykorzystania "product placement" w działaniach reklamowych, public relations i promocji sprzedaży.
EN
The conception of "product placement" and presentation of values of this form of marketing communication were shown. The article also consists of some examples of "product placement" using in advertising activities, public relations and sales promotion. (A.Ł.)
Twórcy
Bibliografia
  • Budzyński W.: Reklama. Techniki skutecznej perswazji. Warszawa: Poltext 1999.
  • Bulak P.: Product placement, "Marketing i Rynek" 2000, nr 4.
  • Czarnecki A.: Reklama w fabule. "IMPACT" 2000, nr 18.
  • Dyga-Twardowska H.: Obserwowanie gwiazd. "Brief' 2001, nr 19.
  • Iseri A.M.: Positive affect, cognitive processes, and social behavior. Advances in Experimental Social Psychology, 20, s. 203-254. za: D. Doliński: Psychologia reklamy. Wrocław: Agencja Reklamowa "Aida" s.c. 1998.
  • Maison D.: Reklama jako narzędzie wywierania wpływu, [w:] Z. Ratajczak (red.): Wpływ społeczny. Badania i praktyka. Kolokwia psychologiczne, tom 8. Warszawa: Instytut Psychologii PAN 2000.
  • Pickton D., Broderick A.: Integrated Marketing Communications. Pearson Education 2001.
  • Sacha K.: Kampania promocyjna (cz. II). "Marketing w Praktyce" 1999, nr 3.
  • Sacha K.: Nieodzowność promocji (cz.III). "Marketing w Praktyce " 1999, nr 4.
  • Stecki L.: Sponsoring. Toruń: TNOiK "Dom Organizatora" 2000.
  • Szuman M.: Product placement. "Marketing w Praktyce" 1998, nr 2.
  • Wójcik K.: Public relations od A do Z, tom 2. Warszawa: Agencja Wydawnicza "Placet" 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009992

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.