PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor podejmuje problem zarządzania marketingowego w aspekcie rentowności klientów firmy. Koncentruje się na tzw. zarządzaniu portfelem produktów. Pokazuje praktyczne wykorzystanie matrycy portfelowej, która służy do oceny i planowania asortymentu produktów lub przedsięwzięć przedsiębiorstwa realizowanych na poszczególnych rynkach oraz oceny wpływu portfela produktów na sytuację finansową firmy.
EN
The problem of marketing management in the aspects of company's clients' profitability was taken into account in this article. The author concentrated his attention on product portfolio management. Practical using of portfolio matrix, which is important for estimation and planning of product assortment or company's undertaking realized on individual markets and influence estimation of product portfolio on company's financial situation was also presented. (A.Ł.)
Twórcy
Bibliografia
  • Kaplan R.: Zarządzanie kosztami i efektywnością. Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2000.
  • McDonald M.: Marketing Plans. How to prepare them. How to use them. Butterworth-Heinemann, London 1995.
  • Slywotzky A.J., Anderson D.J., Andelman B.:Strefa zysku. PWE, Warszawa 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009993

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.