PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 896 Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu | 119--129
Tytuł artykułu

Sprzedawca doradcą klienta w kontekście zarządzania marketingowego (przypadek apteki)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule skoncentrowano się na zawodzie sprzedawcy w aptece - farmaceuty. Wyróżniono cztery grupy ogólnych kryteriów wykonywania funkcji sprzedawcy: nastawienie sprzedawcy, osobiste umiejętności, znajomość produktu oraz umiejętność sprzedaży. Następnie omówiono szczególne problemy zawodu aptekarza jako doradcy klienta (pacjenta). Zwrócono również uwagę na etykę zawodu farmaceuty.
EN
The article is concentrated on shop-assistant job as a pharmacist. Four groups of shop-assistant functions were shown and they are such as shop -assistant's attitude, personal skills, product awareness and sale's ability. Next, the article refers to the specific problems of pharmacist profession as a client's advisor. Ethics of pharmacist professions is also mentioned. (A.Ł.)
Twórcy
Bibliografia
  • Ackoff R.L.: Zarządzanie w małych dawkach. PWN Warszawa 1993.
  • Chwałek J.: Nowoczesny sklep. WSiP Warszawa 1995.
  • Connor T.: Sprzedaż doskonała. Wydawca Studio Emka. Warszawa 1996.
  • Corman D.: Sztuka sprzedaży. Astrum. Wrocław 1995.
  • Dunckel J., Taylor B.: Profesjonalny system obsługi klienta. Wydawnictwo Commnications. Lublin 1998.
  • Kałążna-Drewińska U., Iwankicwicz-Rak B.: Marketing w handlu. Wyd. AE. Wrocław 1999.
  • Knecht Z.: Menedżer sprzedaży. Wydawnictwo Kursor Wrocław 1995.
  • Maderthaner W.: Jak zdobyć klienta. PWN Warszawa 1992.
  • Marak J.: Ekonomika handlu. Wyższa Szkoła Handlowa. Wrocław 2000.
  • Moulinier R.: Sprawność handlowa przedsiębiorstwa. Poltext Warszawa 1994.
  • Sławińska M., Urbanowska-Sojkin E.: Marketing w zarządzaniu firmą handlową, PWE Warszawa 1995.
  • Tonndorf H.G.: ABC handlu detalicznego. Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu. Kraków 1996.
  • Wiśniewski W.: Poradnik akwizytora. Instytut Wydawniczy GRAVIS. Toruń 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000009996

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.