PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Firmy chcące wejść na rynki zagraniczne mają do wyboru szeroką gamę wariantów, poczynając od działań eksportowych poprzez sojusze strategiczne, a na bezpośrednich inwestycjach zagranicznych kończąc. W artykule przedstawiono problemy związane z wyborem optymalnej strategii wejścia na rynek międzynarodowy, sekwencją wejścia i cyklem życia produktu.
EN
Firms which plan appearing on foreign markets can choose between one of many variants - i.a. export or direct foreign investments. The article presents problems of choosing the optimal strategy of entering an international market.(MN)
Twórcy
Bibliografia
  • Ayal I., Zif J.: Market expansion strategies in multinational marketing. "Journal of Marketing" 43/1979.
  • Bradley F.: International Marketing Strategy, Prentice Hall, 1999.
  • Sznajder A.: Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. Warszawa: PWN 1995.
  • Yip G.S.: Gateways to entry. "Harvard Business Review" nr 60.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010217

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.