PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 916, t. 2 Zmiana warunkiem sukcesu : transformacja przedsiębiorstw - problemy, metody, efekty | 84--91
Tytuł artykułu

CRM - skuteczne zarządzanie relacjami z klientami

Warianty tytułu
Customer Relationship Management (CRM) - Direct Relationship with Customers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
CRM, czyli zarządzanie relacjami z klientem, to pewnego rodzaju filozofia, sposób prowadzenia przedsiębiorstwa, polegający na budowaniu długotrwałych relacji z klientem. To metoda utrzymania w długim okresie czasu bliskich kontaktów z klientem, poprzez indywidualne podejście do niego oparte na systematycznie gromadzonych oraz przetwarzanych informacjach o nim. CRM należy do nowoczesnych narzędzi zarządzania - pierwsze systemy CRM zostały wdrożone w latach dziewięćdziesiątych poprzedniego wieku. W artykule przedstawiona została ogólna ideologia skutecznego budowania dobrych relacji z klientami, główne cechy systemów CRM oraz dane dotyczące popularność rozwiązań CRM na świecie i w Polsce. Szczególnie podkreślone zostały korzyści, jakie firmy mogą czerpać z zastosowania systemu CRM. (abstrakt oryginalny)
EN
Customer Relationship Management (CRM) means building up direct relationship with customers. CRM is affecting not only marketing departament but entire organizations and fundamentally changing the way they work. By cultivating their existing customers and providing the best possible service, companies hope to set themselves apart from their competitors and quickly capture commercial opportunities as they arise. The goal of this paper was to present the idea of CRM, its features and to describe the profit that company can reap from using CRM system. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • CRM, Serwis-Lojalność w cyberprzestrzeni ma o wiele większe znaczenie ekonomiczne, (2001), Modern Marketing, nr 2 (20).
  • Frączak K., (2000): CRM i okolice, Teleinfo nr 03, http://www.teleinfo.com.pl/2000
  • http://www.simple.com.pl/home/oprogramowanie_crm.htm
  • Opyrchał R., (2001): Od ciekawości i mody do dostrzegania korzyści, Prawo i gospodarka.
  • Rymarz J., (2001): Kto wspomoże zarządzanie, Businessman Magazine, nr 2 (119).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010324

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.