Warianty tytułu
Polish Enterprises and Aliances
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono istotę zjawiska aliansów strategicznych, ich rodzaje oraz szanse rozwoju polskich przedsiębiorstw wchodzących w alianse z przedsiębiorstwami zagranicznymi.
The article discusses strategic aliances, their variety and development perspectives for Polish enterprises forming alliances with foreign firms. (J.W.)
Rocznik
Strony
175--179
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Krubasik E., Lautenschlager H., (1993): Forming Successful Strategic Alliances in High- Tech Business, [w:] Bleeke J., Ernst D., Collaborating to Complete. Using Strategic Alliances and Acquisitions in the Global Marketplace, John Wiley and Sons.
- Nogalski B., Kreft Z., Kapuściński M., (2000): Fuzje i przejęcia jako metody zewnętrznego wzrostu przedsiębiorstw, [w:] Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem - ciągłość i zmiana, Wrocław.
- Romanowska M., (1997): Alianse strategiczne przedsiębiorstw, PWE, Warszawa.
- Rajzer M., (2001): Strategie dywersyfikacji przedsiębiorstw, PWE, Warszawa.
- Yip G.S., (1996): Strategia globalna. Światowa przewaga konkurencyjna, PWE, Warszawa
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010541