PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 40 | 67--75
Tytuł artykułu

Znaczenie czynnika ludzkiego w kształtowaniu jakości (na przykładzie wybranych przedsiębiorstw sektora AGD)

Warianty tytułu
Meaning of Human Resources in the Creation of Product's Quality in the Enterprise
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na aspekt personalny w nowoczesnym zarządzaniu jakością. Szczególnie podkreślono znaczenie polityki motywacyjnej w przedsiębiorstwie. Artykuł zawiera również analizę badań ankietowych dotyczących tego tematu, przeprowadzonych wśród pracowników trzech głównych producentów sektora AGD.
EN
This article joins problems of motivation and product's quality in the enterprise. Emphasizes huge part of proper motivation to work in the creation product's quality. The research was carried out basing on the empirical data gathered from three main companies producing household articles, with a high share in the market (65-90 procent . (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010792

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.