Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Głównym celem pracy jest określenie istoty funkcjonowania systemu informacji marketingowej oraz zaprezentowanie sposobu konstrukcji takiego systemu w postaci wieloetapowej procedury. (fragment z tekstu)
The main objective of the paper is to establish the essence of the marketing information system functioning and to architecture such system in a form of multi-stage procedure. (J.W.)
Rocznik
Strony
184--192
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Charnes A., Cooper W.W., Rhodes E.: Measuring the efficiency of decision making units. "European Journal of Operational Research" 1978 nr 2.
- Harasim J.: Marketing usług bankowych. Katowice: Wydawnictwo AE 1995.
- Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa: Gebethner i S-ka, Prentice Hall International, Inc. 1994.
- Kramer T.: Podstawy marketingu. Warszawa: PWE 1996.
- Pociecha J.: Metody statystyczne w badaniach marketingowych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN 1997.
- Rogowski G.: Analiza i ocena działalności banków z wykorzystaniem metody DEA. "Bank i Kredyt" 1996 nr 9.
- Woźniewska G.: Metody analizy banków konkurencyjnych. Materiały konferencyjne z XXXVI Konferencji Statystyków, Ekonometryków i Matematyków Akademii Ekonomicznych Polski Południowej, Wrocław: Wydawnictwo AE 2001 (przyjęte do druku).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010934