PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | z. 24 | 25--35
Tytuł artykułu

Spór o paradygmat marketingu

Warianty tytułu
The Dispute about Marketing Paradigm
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Koncepcja marketingowa jako kategoria mikroekonomiczna opisuje sprecyzowany sposób funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku. Może być ona rozpatrywana jako pewna kategoria modelowa, odzwierciedlająca wyłącznie teoretyczną konstrukcję ze sposobów postępowania przedsiębiorstw na rynku lub jako koncepcja będąca podstawą rzeczywistego postępowania przedsiębiorstw. W artykule przedstawiono spór na temat marketingu i jego koncepcji. Dyskusja ta zdaniem autora rozwija się w różnych kierunkach, nie omijając również takich, które wskazują na niebezpieczeństwo stopniowego zanikania tożsamości marketingu.
EN
In this article presented dispute about marketing and its conception. Marketing conception as a microeconomic category described way of function of Polish companies. (MP)
Rocznik
Numer
Strony
25--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000010936

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.